Mars

(null)



Snart har även mars sprungit iväg. Än får vide sova, än är det vinter. 
Över större delen av världen. Är nog inte så roligt för alla men jag gillar’t. 
(null)

(null)

I mars fick jag till nån fikadate och även en "pizza/vin/mello(fy mig)kväll" med mina vänner.
I väntan på den senare tvingade jag till mig en selfie med Tage Danielsson. Han var inte helt med på noterna men protesterade inte högljutt.
(null)

(null)

(null)

I mars höll jobbet en kick-off som började vid lunch. Via föredrag, fika och "Mentala superkrafts-föreläsning" till middag med quiz och lite nya bekantskaper

(null)

(null)

Ängamat i modern tappning.

Idag har jag varit och tittat på ännu en lägenhet. Blir aldrig nåt av det. Men nån gång ska det väl bli den där:Plötsligt händer det! för mig också
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: