Skål!

Hehe, vem hade väntat sig detta? Först att jag skulle , utan någon som helst hjälp, lyckas sticka båda mina hål och koppla upp mig. Och sedan att detta skulle firas med skumpa!
Nålarna fick man lirka lite med och trycka på för att de skulle gå igenom tjockhudade migs hud, men sen gled de in så fint, på plats, så. Hela dialysen gick suveränt och avslutningen fixade jag själv oxkså, förutom att ena nålen var på väg att glida ur, den for ur plåstret som höll fast den, och i min andra hand hade jag en slang som skulle hängas upp, så jag var tvungen att ringa på klockan, för att inte riskera att den geld ut helt och hållet.
De brukar tydligen  göra så,fira med skumpa men det hade jag ingen aning om, så blev väldigt glatt överraskad  En av gubbarna som satt där grumsade att han inte fått nån. Så de gav honom ett glas vin. Men jag fick en hel liten flaska. Jag tog bara ett par klunkar och resten tog jag med hem
 
 
Efter lunch och Oprah gick Alex och jag en lång promenad i höstkylan.
 
Sen blev det dusch och så småningom schweizerschnitzel
 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: