1:a Advent



Ja, så är vi framme vid advent då. Stjärnor och ljusstakar i fönstren, och första ljuset redan tänt i den röda staken på bordet.

Lat dag idag. Har lite grejer som fortfarande ska göras, timmarna rinner undan alltför fort, som vanligt. Men ändå skönt att det är söndag.

Tre dagar kvar tills vi börjar med dialysen. Nervös.  Men det går säkert bra, förstås. Som allt annat som bara måste ske.

Alex är iväg och jobbar ett extra pass, kan verkligen behöva pengarna. Tina sitter vid köksbordet och pluggar. Själv ska jag gå in och duscha, sen får man börja tänka på maten, tror jag. Blir kycklingfile i champignonsås och ris idag.

Ikväll blir det nog Ben&Jerry glass. Alex och jag köpte ju, mot bättre vetande, igår. Det är ju så dyrt! Jag tror det blir med nån fudge brownie cookie dough.....jag rapporterar senare! :)
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: