Allhelgona

Varje år går flickorna och jag och sätter ljus på graven på allhelgona. Ibland är bror med familj med. Men i år var det vara jag. Så jag fick sällskap av mina vänner Anna och Emy. Det blev en massa ljus då några som brorsan satt dit i torsdags, fortfarande lyste.
Det blåste halv storm och var verkligen inte lätt att tända ljus och vi kämpade oss fram. Många med oss gjorde samma sak, samlades vid sina näras  gravar
Vi intog en skål soppa på ett fik för att värma oss i den bitande kylan. Det var rätt skönt att komma hem sen och in i värmen.
 
Har varit hos tandläkaren och tagit bort tandsten i halva munnen, under bedövning. Harig som jag är när det gäller tänderna. Och fler besök blir det, andra halvan av munnen men sen har jag visst hål också som måste fixas-tyvärr.
 
 
 
  
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: