Stick

Idag var det dags för första vändan vaccin. Allt inför transplantationslistan osv.
Skulle till Infektion och försökte hitta vart det låg via deras hemsida, landstingets alltså. Eller rättare sagt, 1177:s. Som bara hade en totalt urusel karta, vilken inte hjälpte ett dugg Men som tur var så såg jag skylten direkt jag steg av bussen och tack vare ombyggnationer och en massa grävmaskiner så var det skyltat med oranga skyltar, hela vägen fram. Var framme tio minuter innan utsatt tid och hann titta på lite gamla tortyr-redskap
 
 
 
 
Men innan min tid kom så blev jag uppropad. Det blev en i varje arm. En mot Pneumokocker och en mot Hepatit B. Och så ska jag tillbaka flera gånger till, till att börja med en gång i månaden
 
Blev en "ledig" förmiddag, men gjorde lite nytta för mig. Sen traska iväg till jobb. Även idag i en sabla blåst
och sen ett par timmar med mer förberedelser.
Men efter jobbet så gick jag till Korpen och körde i grupp. Ojs, så jobbigt. Måste börja gå oftare så jag får bättre stamina.
Blåste en massa snö när jag kom ut, så upp med huvanoch pulsa till busshållplatsen. Den här gången hade jag bättre tur, bussen jag bytte till i Gamla Linköping, kom ett par minuter efter jag kom fram, men jag hann ta mig över gatan och med den. Sååå skönt att komma hem och duscha.
Nu sitter jag i soffan och känner trötthen som ett täcke, och lite grus i ögonen. Kommer sova gott i natt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: