Here comes Simone!

Stormvarning. Väldans storm över Brittanien och på väg hitåt. Slår väl värst mot västkusten men vi ska visst få oss en släng också. Man kanske vaknar i natt av att nåt flyger in i fönstret. Förhoppningsvis inte och förhoppningsvis blir det inte så illa. Annars kan det bli problem att ta sig först och främst till jobbet men sen till träningen. Får inte missa!
 
Tog mig en promenad efter dialysen trots mörker och regn i luften. Blev bara en kortis och precis när jag vek av där hemma så började regnet igen. Tina cyklade när det regnade och det lär regna när hon ska hem. DÅ kanske det börjat blåsa också. När jag var ute var det lugnet före.....det har blåst massor de senaste dagarna och mer, men då var det lugnt
Och även om proenaden v ar kort så var den snabb. Samma promenad för nån månad sen hade tagit  minst tio minuter längre. Och nu har jag svettats medans jag packade upp apoteksvarorna. Det är tunga kartonger
 
 
Nu hoppas jag mina vänner på Sveriges framsida klarar sig bra i stormen!
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: