Lunch med balkonghäng

För ett par dar sen tyckte Catrin och Anna att vi skule ses och äta lunch på fredagen. Så efter jag var färdig med dialysen så cyklade jag iväg hem till Anna. Jag trodde det skulle bli mat där men vi skulle först gå ner på stan och köpa maten. Vilket vi gjorde  på Burger King. Sen vandrade vi tillbaka och slog oss ner på Annas balkong. Henes katt är fortfarande inte förtjust i mig, hn nosade visserligen lite på mig, vilket var ett framsgteg, men senare så fräste hon åt mig. Förstår inte vad det beror på, men det är väl nåt eller så minns hon vårt första möte och nåt i det som gjorde att hon fick agg till mig. Synd , för hon är så söt och jag skulle vilja bli kompis med henne.
Efter den medhavda maten så plockade de fram en mudcake och grädde och jordgubbar-för "nån" har ju fyllat år :-)
 
Catrin skulle till dagis för att hämta barnen så vi slog följe en bit.
Tina köpte en sallad åt oss var, hon var på stan, på gym. Passade bra efter hamburgerlunchen
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: