Tillbaka i vardagen

Nu är allt som vanligt, mer eller mindre, igen.
När man kommer hem så finns nån där, som spelar musik eller tittar på tv, eller nåt. Det rör på sig och man får planera lite bättre på de tider som man ska samsas om utrymmet. Men det är som det ska vara! 
Hon jobbar dock hela veckan så jag kan fortfarande  köra min egen mat Idag blev det ett par grillade skivor rostas med broccoli och en fryst grönsaksblandning, jag brukar använda. Det heter att den passar till pasta men jag använder den till allt möjligt
 
 
 
Efter maten gick jag en snabb promenad.
Igår gick däremot Alex och jag en längre, timmespromenad
Imorgon är det läkarbesök på schemat
 
Nya  maskinen har än så länge skött sig bra. Den brummar och surrar mer än den andra och  jag bliiiir så sömnig! Sitter och nickar till hela tiden!
Men den har ännu inte larmat under diskningen. Så kanske var det den andra maskinens lilla egenhet
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: