Julklappar

Det blir inte många i år, men nu äntligen har jag lyckats ta mig ner på stan och handla de som skulle handlas
Alex tillslöt efter ett tag oc h sedan även Anna N, och vi åt lite på Subway. Hon fick berätta om sin härliga resa till Brasilien och gripande möten med borttappade familjemedlemmar-det trillade en tår , minsann. En tragisk berättelse men så underbart att de funnit varandra tlll slut!
Efteråt fick lex och jag skjuts av Tobelito, de skulle gå på bio. Jag fick en stund ensam hemma då Tina var på fest. SÅ jag hann slå in klapparna också. Skönt att vara färdig
Dock känner jag väldans press gällande juldagarna och mat och inhandlande av sådan. Får inget ledigt alls, och det änns kymigt. Det är klart att det kommer att gå, det gör det ju, men det hade varit så skönt att kunna göra lite köttbullar, exempelvis, dan innan julafton, städa osv. Brorsan med familj kommer antagligen att vara här under helgen så man villju ha llite fint, och kunna göra lite gott åt dem. *Suck*
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: