Min snygga Häck!

Oj, vad dagarna går och jag glömmer att uppdatera!

Tina har varit på Gotland, med konfan, som ledare, men är nu tillbaka. Hon var inte så impad

Grönskan formligen exploderar nu! Och det är varmt och kvavt, åskväder emellanåt och sen sol och 20 grader varmt emellanåt

Jag ser inte fam emot sommaren, och ändå....

Alex och jag årsinvigde den skraltiga grillen och kom överens om att vi måste köpa en ny snart

Har tagit prover igen, prövar utan påsar för att se hur njurarna jobbar på egen hand, ett tag.

Träffa tonårsmorsan i centrum igår. Såg jättetrött ut, tror väl jag det. Jag är förresten inte för att ungdomar skaffar barn. Jag tycker att man ska passa på att leva sitt liv, göra vad man vill, innan man skaffar barn. Det är inte lätt sen att få till det. Har du barn är det dem man ska ge hela sin uppmärksamhet och sätta i första rummet. Så passa på att vara egoistisk medan du kan! Annars är risken att man saknar festandet som kompisarna håller på med, man vill gå ut, man vill resa osv. Har man klarat av det och mognat så behöver inte barnet lida för att föräldrarna inte var mogna att skaffa barn! Just my humble opinion - but I know I'm rigt! :)

Nu väntar jag på att min häck ska bli så här:







Dröjer nog inte länge, det har börjat ploppa upp blommor på den, yeay! Jag älskar min snygga häck!

• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: