"Valentines Day" - filmen

Veckan, har som vanligt , gått rätt fort. Gått varje dag, till jobbet men fuskat hem, åkt bil nån dag och buss ett par, och gått nån gång

Har de senaste dagarna börjat få konstigt ont i höger sida. Ingen aning m var t de kommer ifrån eller beror på...eventuellt sträckning eller nåt men det känns inte så heller. Första dagarna började det kännas vid promenaden till jobbet, sen blev det värre när man satt på jobbet, för att vara som värst på kvällen. Då var jag tvungen att hitta nån avslappande ställning i soffan och efter natten så var det bättre. För att sedan stegra igen under nästa dag

Igår blev det illa redan under förmiddan på jobbet, dessutom stötte jat med armen emot ett skåp, varvid kroppen vreds och det högg till så in i nordens i sidan så jag  bara sjönk ihop.

Sen dess är det så varje gång jag rör mig lite..sitta på en stol går inte lång stund, gå är väl okej så länge  inga plötsliga rörelser görs. Det går inte att ligga på sidan, har under natten bara legat på vänstra sidan varför hela axeln ömmar idag. Har givetvis knapptkunnat göra nåt här hemma idag, har väntat med tvätten och hopppas jag ska vara bättre imorron. Flickorna har fått göra det mesta, gick till affä'ren men Alex fick även där göra det mesta. Kan inte lyfta nåt, inte böja mig, må¨ste jag det får jag räkna ut nåt sätt så att jag sen kan resa mig utan att knycka till. Till och med när jag sittter stilla så kan minsta rörelse göra attt nånn muskel i sidan liksom drar ihop sig, nästan som vid kramp, och det gör svinont. Då måste jag se till att slappna av, så släpper det.

Flickorna har varit något irriterade på mig, där jag gått omkring hela dan och utstött små läten, "oh" "ah" "ajjj" oh".

Sen var vi i alla fall på bio, vi skulle se "Valentines Day" med en massa kändisar i. Jag visste inte hur det skulle gå men det gick över förväntan, tack vare en mjuk salongsstol. Filmen var bra också, eller ingen höjdare men smårolig, smågullig, mysig.

Var även inbjuden tilljazzkväll på Olympia av J. Hon hade bjudit med C, som inte mår bra alls och som inte  varit ut och roat sig på länge. Hon visste inte om hon skulle kunnna gå men tydligen så gjorde hon det, men jag tackade nej till slut. Jag känner nu när jag sitter här och har krampat ihop tre gånger på fem minuteer, att näe....det var nog lika bra. Det får bli en annan gång. Hoppas de får trevligt, C behöver verkligen det.

Nu ska jag bara farma lite, sen stänger jag av här och lägger mig i soffan. Är helt slut, man spänner sig ju så dant när man går och har ont....
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: