Annat i maj

Rocky Horror Picture Show, lite kult över den.
För ett tag sen gick den som "sing-along" på en bio i en stad nära mig. Den där där publiken medverkar i filmens händelser, sjunger med, fäller upp paraplyerna när det regnar i filmen osv. Den hade jag velat gå på men hittade inget sällskap.
Sen har den gått som musikal ett tag, på svenska.
Ett gäng kollegor bestämde sig för att gå på den, efter lite mat.
Bra jobbat av de medverkande, det är ju en vulgär historia vissa bitar måste ha varit svåra att göra. 
  (null)

 
SOF-studentorkesterfestival-parad drar alltid folk. Även mig med sällskap.
Roligt att se vad de hittar på. Men bäst av alla är alltid Bonnkapället!
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 
 
Och i måndags tog jag med mina tjejer på förhandsvisning av The Rocketman- Elton Johns liv, fram till han tog sig ur missbruket.
Det var en musikal  vilket jag inte riktigt väntat mig men mycket av hans låtar vr med så klart.
(null)

(null)

Vi fick Elton-inspirerade glajjor på köpet
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: