Knud hälsade på

 
Under veckan har det lyssnats en hel del på de låtar vi övade på på tisdagen.
 Det känns lite spännande men samtidigt helt galet att jag, jag, står där och gal, bland en massa andra. De flesta av dem sjunger nog snarare, än gal. Är itne så säker på hur jag låter. Kanske blir bättre så småningom.
 
Var och fikade med Emy, i slutet på den veckan och på lördagen var Erixons från  Dals Långed i stan och vi sågs för första gången, över middag på Le Borgate. Itaiensk restaurang i grannskapet, god pizza och tydligen, minst lika god pasta.
  (null)
 
I tidags var det körövning igen och ett par till låtar, jullåtar, tillkom. Nu är det fem låtar men det ska nog till fler, inför julkonserten i december. Som jag för övrigt känner att jag nog står över och hellre sitter i publiken och njuter av. Precis som förra året men kanske med nån i sällskap denna gång.
 
Igår kom Knud och ruskade till oss. Jag överraskades, inte av vinden för den visste jag skulle komma men av ett ösregn, på väg hem från jobbet.
Det har blåst rejält men såklart inte som längre söderut,västerut. Men så pass att man helst stannat inne, bakom stängda fönster.
 Månen var cool dock.
(null)
 
 
Idag har jag varit på skojakt i Tornby. Kom hem med inneskor till jobbet samt promenadskor.
Och ikväll samlades vi åter hos Alex, åt medhavd thaimat, drack nåt glas rödvin och spelade Friends-spelet igen. Och skrattade.
 
 
 
Hittade ett gott recept på vegansk rätt. Gryta med sötpotatis, aubergine, jordnötssmör mm mm. Och kokosris till. Riktigt gott
(null)
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: