Back in business

Tillbaka på jobbet 
Samma kväll kom resandefolket hem. 

Senare samma vecka fick jag besked att jag nu fått tillsvidaretjänst. Tacksam för det! 

Firade med tjejerna, vännerna, genom att gå på International street food market, köpa fina kristaller, nachosa på Texas Longhorn och slutligen gunga till musik på Borggården.
(null)

Lite firande blev det nästa dag också då ungdomarna och jag gjorde food market. Vi pt franskt allihop fast från olika stånd. Och åt på kyrktrappan

(null)

På morgonen var jag och tog prover och gick, som jag brukar till jobbet från sjukan. 

Den ständigt skiftande sängen stod i grönska efter att äntligen fått vätska ordentligt. 
Lekte tittut med en ekorre också

(null)

(null)

(null)

(null)

Veckan avslutades med spel och paj med ungdomarna
(null)


Sen har det hunnit gå ännu en vecka, full av jobb och regn. Nu stundar helg, full av regn. 
Men man ska inte klaga- va?
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: