Fullt ös!

Fortfarande en vecka kvar av april men spänningen stiger, stressen ökar men hittills bara positivt!
Blev äntligen med annan lägenhet neråt stan. 
Redan 1maj är den min, så dubbla hyror i maj. Rensning pågår för fullt, skönt att kunna slänga en massa. En del har man sparat för "utifallatt". Det mesta sånt har fått vika hädan Men jag vore inte jag om jag inte höll fast vid somt,"bara för att", fast man vet att det kommer att ligga ytterligare 40 år i ett skåp utan att användas. En bra känsla att det finns där, saker med många, många år på nacken. Som vidrörts av släktingar långt tillbaka. 
Apropå, så har broder gjort sånt där DNA-test, via Ancestry. Visar sig att släktens ursprung är till störst del nordiskt. Verkar inte ens stämma, som vi fått höra, att långt tillbaka, skulle  finnas valloner bland förfäderna.

Yngsta dottern har också blivit med lägenhet men en månad senare. I samband med sin examen.
Äldsta letar, men har inte hittat nåt bra ännu. Hon kommer hem snart men får bo hos mammis till att börja med.

Sen reses det till New York och massa planering runt det. Inte minst förberedelse inför katternas pensionatboende. Vaccinationer bl.a. Och ordna skjuts fram och tillbaka.

Samtidigt smider jag planer inför lite festligheter i sommar, efter New York. 

Så, det är mycket nu! Bra att det är roligt mycket. Mycket roligt. 

(null)

(null)

• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: