Tre månader

 
Helt otroligt att det gått så lång tid redan! Och jag mår bra!
 
Igår tog jag mig en efterlängtad promenad i skogen. Har tagit det lugnt innan, ett tag, om det nu skulle vara så att jag hade en infektion. Men de har inte kunnat hitta någon förklaring till de minskade vita blodkropparna. Ho vet vad det beror på.
 
Påbörjade turen med mulet väder, som vanligt på sistone. Men plötsligt sprack det upp ovanför och solen tittade yrvaket ner på mig.
 
 
  
 
 
Idag har det varit uppehåll, om än mulet, så jag tog cykeln ner till stan där jag stämt träff med Johanna för lunch
Vi åt på en grekisk restaurang, som, i mitt tycke, inte riktigt gör rätt för namnet. Jag tog kalamari, trots att jag misstänkte att de inte var vad jag velat. Och de var såna där förpanerade man kan köpa  affären. Nåja, mätt blev ja i alla fall.
Sen tog vi en fika på Espresso House. Gott! Kaffe: säsongens från Papa Guinea. Jag körde hårt (fredag som det är) med en cheesecake med hasse,nötter och choklad. Underbar
Mysigt att prata bort ett par timmar med Johanna, som går i väntans tider
 
    
 
 
 
På vägen hem fick jag ta korta pauser, bl. a på kyrkogården. Konstaterade att graven såg fin ut i sin sommarskrud
 
 
Var helt slut när jag kom hem. Får så ont i rygg och ben så det tar en stund att återhämta sig. Men när man suttit en stund är man back in the game
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: