Fredag, soldag

Återigen en solig dag. Min önskan verkar ha gått i uppfyllelse, då senare delen av veckan faktiskt varit övervägande sol
Fredag morgon gick visserligen inte att cykla till jobb utan tröja, det var bara 7 grader. Men det var annorlunda på hemvägen. Och ännu finare var det när jag var klar med dialysen. Så då blev det en promenad, delvis i skogen. Njutfaktor
 
 
 
På väg ut gick jag förbi Alex med lite väskor. Hon har packat i princip allt och var på väg, med P , till honom, där hon ska bo de närmaste tå månaderna , innan resan. 
 
Idag blir jag utan mobil, till imorron. Lånar ut den till Tina som ska till Stockholm på festligheter, Hennes är ju trasig och de har inte beslutat om hon ska få ersättningsmobil eller hur de ska göra (?) och kan vara onödigt att vara utan kommunikation helt. Med min kan hon ändå ha kontakt, om det behövs
 
Avslutar med Magnus&Brasse & co
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: