Spränga barriärer

Jag har faktiskt gjort det denna vecka. Har gått under en gräns jag inte varit under på mer än tio år.
Nu kan vi faktiskt se fram emot att komma upp på väntelistan.....det känns inte omöjligt längre! Hoppas nu bara det fortsätter på samma bana
 
Har haft lite problem med ven-nålen denna vecka också. De senaste dagarna har den gått in till slut, med lite hjälp eller peppning. Sen har flödet inte v arit på topp, det har hoppat och larmgränserna har överträtts gång på gång- Vi har vridit på nålen, dragit i den, dragit ner på pumphastigheten osv men  det har bara lugnat besten för en stund. Idag var det dock något lugnare
 
Traskade till jobbet och svettades i 4 plusgrader. Drog ner dragkedjan i jackan och tog av handskar osv. Sen fick jag gå hem också, drygt två timmar senare och då var det upp med kedjan, på med handskarna och upp med luvan Det har frusit på så pölarna var nu isfläckar. >livsfarligt. Men skönare att gå i, och jag blev varm nu också och gick ganska fort. Ytterligare fem minuter snabbare än sist jag kollade
 
Fredag imorron redan...den här veckan har faktiskt gått väldigt fort
Har haft svårt att sova så har tagit ett litet piller de senaste nätterna och det har hjälpt faktiskt. I somras gjorde de inte så stor verkan
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Vilken skön bild :) Snacka om utslagen. Undrar om jag är så där söt när jag är utslagen ;) Nej, jag tror inte heller det ;)
Sv: Nej, alla kan inte det. Det fick jag lära mig när någon tog illa upp för att jag kunde och inte hen ... vad det nu var att ta illa upp för? Men alla är vi olika. På MÅNGA sätt ;)

Kommentera här: