Ensam hemma

Idag var det dags att köra första gången helt själv. Allt gick hur bra som helst, från att komma ihåg att duka fram allt till att sticka. Alex kom med Alice när jag hade nån timme kvar och därefter blev det lite spring på katterna. Två av dem kröp in uder sängen och höll på med nåt roligt. Jag har ställt vattensprutan inom räckhåll, så vid första tendens att ge sig på apparaturen eller slangarna så blir det en dusch.
Teknikerna kom när jag var färdig och bytte ut en kabel, så att jag bara ska behöva trycka på maskinen så ska vattnet komma på. Hittills har det inte funkat så jag har fått sätta på och av reningsverket manuellt, Men nu ska det alltså ske per automatik
Hade tid för klippning och då de dröjde så tiggde jag skjuts ner på stan med dem
Besökte salongen för första gången , det var två invandrartjejer som hade den, jättettrevliga
Ungefär 15cm rök och resultatet blev så här
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Stiligt, tjejen :))

Kommentera här: