Friends and Foes

 
Lördagen bestämde jag, skulle bli en tjejkväll.
Så blev det. Hemma hos Alex.
Vi gjorde varsin pizza på surdeg och fyllde med vad man sjläv ville. Blev ett par glas vin också.
Sen blev det Friends Trivial Pursuit-trodde jag skulle bli helt överkörd, fast jag faktiskt har kollat mycket längre än de. De har dock kollat många fler gånger, jag ligger i lä där. Och så MINNS de ju bättre!! 
Men det var inte så stor skillnad mellan oss, även om Alex vann, som väntat.
(null)
 
Alex's skugga ser ut som en 1700-talsdams :)
  (null)
 
(null)
 
Sen var det val.
Har känts lite som det gjorde innan Trump blev vald..ödesmättat. Har funderat på hur jag bäst skulle kunna "mota Jimmie i grind". Det bästa var ju ändå att rösta som jag velat hela tiden, långt åt andra hållet.
Innan hade jag hjärtklappning och mådde inte så bra men när det sen var gjort (efter en mishap då jag råkade försöka rösta i en kategori 2 ggr, fick börja om från början) kändes det bättre.
 
Sen får vi väl se hur det blir. Världen är ur led- den saken är klar....
 
Söndagmiddag med ungdomarna, minus en kusin som låg hemma sjuk.
 
Och idag har jag haft ett första körrep med Joyvoice! Hoppas jag inte gjorde de bredvidstående alldeles lomhörda.
 
 
(null)
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: