Wedding rehersal

 
 När vi kommit tillbaka till ranchen var det läge att vila lite innan alla andra kom tillbaka från diverse ärenden. Sen var det febril verksamhet med förberedelser, Madde och David med toastmaster och marskalkar/tärnor och föräldrar slet hårt med dekorationer och dukning för att få allt i ordning för morgondagen. De höll på en bit in på natten. Men emellan blev det plockmat som hämtades av Davids far: mexikanskt- tortillas, kött, ost, salsa, beans och ris plus två sorters enchilada. 
Det var lite molnigt och åskan mullrade längre bort men jag åt ute vid poolen tillsammans med andra. 
Därefter skulle hela entouraget öva inför själva bröllopet. Man kunde titta på, om man inte var med i följet också men jag valde faktiskt att avstå. Så blir jag helt tagen idag :)
Men jag förstod på allt att det kommer att bli fantastiskt, mycket musik och sång (båda familjer är mycket musikaliska).
Vi andra tog hand om disk och annat under tiden och sedan kände man hur tröttheten blev starkare.
Medan de andra fortsatte finslipa detaljerna , öva sång och spel, dekorera och färdigställa program , så drog vi oss tillbaka för natten. Pratade ett slag och sen sov jag faktiskt ett par timmar längre Det artar sig 
 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: