Post Oscar Night

 
Förra vecka sprang förbi, som de oftast gör. 
Blev lite turbulent framåt slutet av veckan, på jobbet. Försöker arbeta mig igenom det och alla känslor som kom.
 
Som tur är har man vänner som peppar när det känns svårt. Vi tog en bit mat och ett glas vin (och ett med bubbel för att fira A's nya jobb) och pratade massor.
 
Tina kom lördag istället för söndag, även bror och svägerska kom. Det blev lite hemgjord pizza och Mello-diss.
 
Har bestämt mig för att chansa, sen får det bli som det blir downtheline. Jag kan inte låta bli att åka till brorsdotterns bröllop i Texas. Det vore ju synd och skam att missa det! 
Det kommer att kräva en del planering, med tanke på hettan, solskydd och och luftiga, täckande kläder (hjälp!)
Jag som knappt klarar svenska sommaren, när den sätter den soliga sidan till. Men på nåt sätt får det gå.
 
Kollade på Oscar, under tidig morgon. Konstigt att det inte hänt förr- att fel kuvert ges till presenterarna av ett pris.
Så pinsamt.
 
 
Nåja, en liten passus från mig. Som saknar mina döttrar, en på andra sidan jordklotet och den andra i en stad nära oss. Men ändå långt borta. 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Coolt beslut :) klart du ska resa!

Svar: Bokat och klart! Stor vånda välja vilka man ska boka med. Hoppas jag fick till det :)
Trudilutti

Kommentera här: