Klockan 2 på natten

Vaknade av en smäll! 

Alice sitter bredvid mig, på sängkanten vänd mot sängbordet. 
Kollar runt för att se vad som väckte mig. Och hittar mobilen på golvet. Katten måste ha petat ner den. Har aldrig hänt att de ens försökt förr men vad annars kan ha knuffat ner mobilen på golvet liksom? 
När jag lyfter upp den känns den skrovlig. Hmm. Jodå flertalet taggiga sprickor i skärmen.....
 
Tack för den
 
 
 
För övrigt så gick det jättebra med låskillarna, de var så tillmötesgående,så. Kom på begäran direkt till mig och gjorde mitt först. Katten gömde sig bakom tv:n men de var snart klara och borren hördes inte alls mycket. Och jag hann t.o.m till jobbet i tid!
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Bra att det läste sig med katten och "besöket" :) Mindre kul med telefonen :/
Hoppas allt är bra med er alla - Norrköpingsbon, Globetrottern och dig!
Kram

Kommentera här: