Nyår

Det är dags för ännu ett avslut och då brukar det bli en krönika över det gångna året, Året då jag varit så erbarmerligt kass på att nyttja min blogg. Jag kan bara hoppas på bättring. Håll tummarna :) Nu blir det i alla fall uppdatering av kvartal tre och fyra.
 
Givetvis blev det kajko när jag inte hade alla bilder på datorn, utan fick växla till mobilappen. På så vis kom de i omvänd ordning, så vi börjar från slutet av Julen :) 
 
 
 
 
Annandag Jul, med traditionell klappjakt men bara halva gänget i år. Men däremot en ny medlem, Nicolas :) 
 
 
(null)
 
På JUldagen var bror med del av familj här på middag och lek
 
(null)
 
Julafton 2017 blev en ny variant-familjen fulltalig endast genom skype. Vi öppnade klappar tillsammans bl.a. Storasyster i Hemsedal,, Norge och vi här. Lillasyster och mamma åt sedan godsaker och kollade Kalle & co samt lekte lekar
 
(null)
 
Några dagar före Jul träffade jag vännerna på Afternoon Tea på Stadsmissionen och bytte lite klappar.
 
 
(null)
 
Det har varit väldigt mycket jobb men även lite trevligheter på jobbet. Årets sista gruppmöte hade vi julmys och efter jobbet var vi några som körde klappjakt.
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
Här kommer det lite bilder från hösten:
 
 
Augusti med bl.a International Street Food Market
 
 
 
 
September innehöll god mat, en gång lagad hemma hos chefen, gott gruppsamarbete, sjukhusbesök och avslutades i Linköpings Prideparad.
 
 
 
 
 
Oktober bjöd på mäktig himmel, en trevlig oktoberfest och hemkomst för Europa-luffare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

SÅ många bilder :) så mycket kul :) Härligt!
Självklart blir jag nyfiken på den lilla Nicolas - ett barnbarn till en gammal kompis i bild?
Önskar dig allt gott i det nya året! Kanske kan vi få tid att ses? :)
Kram

Svar: Och ändå fick jag inte in allt jag ville :)Tekniken är inte på min sida.
Du gissar helt rätt, barnbarn det är, 3 månader redan :)
Tack detsamma, vännen! Det vore verkligen härligt att ses =)
Kram
Trudilutti

Kommentera här: