När man har bomull istället för hjärna

Och samtidigt håller på att utbilda sig i en massa på jobbet, då går det inte så bra. Halsont, nåt bakom bröstbenet och en näsa som bidrar till bomullskänslan. Efter att ha gått med det i nån vecka så orkade jag inte mer. Så har varit hemma ett par dagar. Inte för att jag vet om det hjälpt nåt. Men hjärnan har fått vila från att laga nyttig kunskap. Istället har jag vilat, sovit, tittat på dokumentärer och filmer på Netflix. Och lyckats få igång värmen, Åtminstone som viktigast, i badrummet!
Fick ringa och  skjuta upp tandläkarbesöket som var bokat idag....gjorde inte det  minsta ont! ( och att påpeka att jag bara skjuter upp det, inte slipper helt, biter inte på mig. Idag.)
Yngsta har hittat lägenhet i grannstaden, nära skolan. Nu ska vi bara få dit hennes grejer också. 
Äldsta far fortfarande runt på paradisöar och i gröna djunglar, i tempel och på bargator. Och trivs. 
Och jag leker emellanåt fortfarande med Snapchat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: