Sista fågelungen har lämnat boet

Vecklat ut vingarna och flugit in i framtiden. Vi hoppas den kommer att vara ljus.
Hon fick hjälp av ett par tjejer och de körde lasset, inte så stort, men det fyller det nya lilla boet just nu.
Jag var med och tittade på lägenheten igår. Helt ok liten studentlya, bra badrum osv. 
 
Här hemma ekar det. Känns lite tomt men vi kommer ju att ses ganska snart. Och två katter har jag. Hennes
ska hon ta med sig till helgen. Och då blir det bara en kvar:
 
Hennes matte,därborta i Asien, lär det dröja innan vi ser, som det verkar nu. Nya äventyr på gång, troligen. Förutom lite hudbesvär och hetsig antibiotika-kur mot dem, så har hon det så bra och vill bara se mer och mer.
 
Idag yrde snön lite här, inte alls så som spåtts. Men kallt var det med en isande vind. Usch! Det är stor skillnad från
Kambodja och Vietnam. 
 
Nu ska jag njuta (?) av min första kväll solokvist. Får väl se hur jag klarar det :)
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: