Tacksamhet

 
Tacksamhet
 
Oj, sommaren är här och det finns knappt någon dator-tid mer än för det allra nödvändigaste. Framför allt
känns det långt bort att sätta sig ner och snickra ihop ett blogginlägg. 
Men tacksamhet finns alltid, bloggat eller inte
Till exempel:
- Att äldsta dottern tagit sin kandidatexamen!
- Familj som samlar ihop till nyttiga gåvor
- Heldag med båda döttrarna
- Crepes
- Charader
- Midddag och helkväll tilsammans
- Vänner som ville vara med och fira
- Pub-golfare som roade oss
- Kul med jobbkamrater
- Bowling och ryggbiff på blackrock-en upplevelse
- "Bonnkapellet"
- Fredagsmys med goa vänner
- Väder
- Frappé under parasollet, efter jobbdag
- Jobbfest, på jobbet
- Dans
- "Häng" med några ur släkten
- Ost och kex
- Årets första Kosack drucken
- Kycklingsallad med delar av familjen
- Cykling när det går bra
- OITNB
- Ett fint bröllop mellan två lyckliga brudar
- Ösregn
-Broccoligratäng
- Lägenhetsjakt- inget napp än men hopp finns
- En vecka till lite semester
 
 
 Andra som delar sånt de är tacksamma för hittar ni HÄR, i Eva Trillians blogg, hon startade alltihop för  några år sen :-) Hon skriver många kloka ord, hon
-
• Kategori: AllmäntKommentarer (3)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Lååång, somrig lista med mycket firande :) Bröllop inte minst! Bröllop blir man glad av :)
Lägenhetsjakt - nu blev jag nyfiken :) Någon av döttrarna... eller du?
Ha en fortsatt skön (nästan) bloggfri somrig tid!

2 Åke:

Så mycket att att vara tacksam för :) Men broccoligratäng går bort ;)

3 Annorlunda:

Vi har haft en fin (Midsommarafton) i går. Vi åkte till ett ställe och firade sedan efter det så åkte vi en runda. Sen har vi tittat på film i går. I dag blir det nog lugnt på (Midsommardagen). Har en fortsatt trevlig midsommarhelg!
Hej och välkommen till min blogg!
45 år gammal och bor i Småland tillsammans med min familj!
Jag fick själv diagnosen ett antal år sedan!
Jag är förtidspensionera sedan början på 90 talet!
Gastric Bypass opererad i Nov 2010, från 120 kg till 70 kg!
Följ gärna mig och min lilla familj i vår vardag!
http://nouw.com/annorlundaannorlunda/profile

Kommentera här: