Semester, en stund

Skönt att vara ledig, göra vad man vill, när man vill. Nästan i alla fall.
 
Inledde med slappdag. Sen var det provdag, med flera besök på US . Emellan dem gick jag och klippte mig och fick lite gyllenbruna slingor. Egentligen precis tvärtemot vad jag tänkt mig. Ville inte stoppa henne när hon väl var igång. Men det blev en snygg färg, dock tänkt på lite andra ställen.
 
Efter sista åderlåtningen så blev det lunch med Emy i Trädgårdsföreningens cafe. Och lite fönstershopping
 
Igår blev det lunch med Anna, mitt i stan. 
 
Och idag en tur till tornby med mina bästa tjejer. En cykel till mamma, barnet i familjen. Som provcyklade genom affären i full karriär och sedan bestämde sig för den färggrannaste cykeln.
 
Tv stod på tur, det tog lite längre tid, funktioner att diskutera, papper att skriva på. Beställde hemkörning och installation! Lyx men bra lyx.
 
En fika på Espresso house i Ikano-huset fick avsluta denna dag. Ja, den är inte helt slut än.
 
Skogspromenad varje morgon har hållit humöret uppe hela veckan. Imorgon blir det träff med gamla jobbarkompisar, ska bli riktigt kul!
 
 
                                               Såg nästan ut som senap ovanpå hättan
 
                                                 Blomstersängen står där den alltid står, i sommarskrud
 
Slut, alldeles slut!
 
 
 
Vackra naglar på en vacker vän
 
 Ibland känns det som om man lika gärna hade kunnat befinna sig på en gata nere i Italien eller nåt.
Och Dynamit-Kalle  är tydligen här
 
    
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: