Inaktiv

På bloggen på sistone, men definitivt inte i övrigt. Och det är just därför jag är så inaktiv. Hinner/orkar inte riktigt med. Vilket känns tråkigt, då jag bloggat rätt flitigt, periodvis riktigt flitigt, de senaste dryga sex åren. Jag hoppas att jag ska få tillbaka gnistan och se till att jag skapar mig tid. För närvarande verkar det bli nån gång i veckan, i form av sammandrag.
Denna vecka har då bestått av en massa jobb, lite fritid, matlagning, lite serier, en rolig, och god, AW med kollegor från tre olika team (en bråkdel av dem), snö, trög cykel (nåt hände med den på verkstan, de bytte däck men inget fungerar som det ska efter det, inte ens ringklockan!), blodprover (som var helt okej), fortsatta diffusa mag"känslor", återigen Ikea-besök, The three amigas, många skratt, fika, och ...just det, semla. Men inte på fettisdagen
 
 
 Härliga kollegor, en Margarita förstås, bättre denna gång än förra, det är min drink, och vatten. Det fick räcka. Maten god som vanligt. Vi satt i källaren  och man bär maten på en planka, typ, så när jag slog i foten i en tröskel ( efter att ha varit väldigt försiktig i trappan ner) så flög mina sötpotatispommes och dipen, all världens väg( inte jag dessbättre) Ingen fara, de kom med en ny liten hink =)
 
 
 Toalettområdet var jättefint, hela temat är ju cirkus, som synes, även här. Fräscha, trevliga toaletter och "powder-room", som en kollega sa, för första gången var det inte obehagligt att gå på en offentlig toalett
 
 
 
 På vägen till toaletten frös jag till och var för en tiondels sekund, tillbaka på Cypern! Men, det var bara en daddel, som nån tappat =) 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Det är väl skönt att allt får ha sin tid - bloggen finns ju kvar :)
Kram

Kommentera här: