Ledig veckas slut

Inte utan att man önskade det vore en ledig vecka till. Men Imorron är det "back to business".
 
Igår var jag inbjuden till 31-årskalas, i en lada, vid en sjö med en massa trevligt folk. Bland andra mina gamla styrelsekamrater, två av dem plus födelsedagsbarnet.
 
Det regnade när vi kom dit men inom några timmar bjöd himlen på skönhet och en vacker solnedgång. 
Festarrangörerna bjöd på femkamp (mitt lag vann inte), grill av våra medtagna preferenser, saloon, trevligt sällskap, musikunderhållning och utedass. Det sistnämnda utnyttjat flitigt under kvällen, i vissa fall två och två (tandemdass) men i alla fall med väldigt dålig belysning frampå kvällen. Varför jag försökte hålla mig. Vilket i sin tur  fick innebära mindre intagning av vätska. Här insåg man verkligen orättvisan i anatomin mellan olika människor. Vissa behövde ju bara ställa sig och se in i en träddunge eller ut över ett fält, eller varför inte sjön. Inte lika enkelt för alla.
Trevligt var det i alla fall!
 
Just det: det var cowboy-tema. Jag körde, tyyyyp, For a few dollar more.
 
 
 
 
 
 
 
I tisdags hade jag ett besök över dagen, vi höll oss ute från hemmet p.g.a kattallergi. Det blåste tyvärr väldigt mycket men det blev ändå en mysig dag, med en vän från unga tonåren.
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: