Bracing myself

Med redan rätt långa dagar i telefon och stress så förbereder jag mig nu för "hell week". Överfulla dagar, tre av dem extra långa samt heldag på lördag. En dag ledig därefter och sen på't igen. Trött är bara förnamnet. Att ha huvet på skaft efter halva den veckan, var kunnig och samtidigt trevlig på telefon, saklig och korrekt på mail, både på engelska och svenska, det är en bedrift. Det har gjorts förr och kommer att göras igen. Men för mig blir det första gången, i det här jobbet. 
See you on the other side
 
Nu är det i alla fall efterlängtad helg. Har varit en sväng på stan med mina "tjejer" Hittade en fin scarf och drack latte på mysigt café.
Skickat in deklarationen, hela 585kr tillbaka. Jämfört med resten på 3800kr förra året. Framgång!
 
 
Här var en fiffig lösning!
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Vadan allt detta? Är ni underbemannade? Skickar all kraft och ork jag kan hitta - genom en cyperkram!

Svar: Tack! Men, nejdå, de schemalägger så under toppar. Det har inte drabbat mig förut, så mycket som nu bara.
Trudilutti

Kommentera här: