Tacksamhet


Tacksamhet
 
- Röd måne i kombination med supermåne, ett skådespel i natten
- Dotterns entusiasm för ovannämnda, gick upp flera gånger för att kolla, och väcka mig i förbifarten
- Födelsedagsfirande av kompis, med andra kompisar
- God soppa, gott vin
- Trivial Pursuit, länge sen sist. Väldans roligt men svåra frågor
- Trevlig första dag på ny intern utbildning, både frukost och lunch bjöds det
- Nya prover, nya besked, oklart om bra eller inte
- Räkningar betalda, trots allt
- Förhoppning att vinna över Försäkringskassan och slippa betala bautasumman till dem
- Dajmbiskvi, en ny favorit
- Taco på en söndag, absolut. Det äter vi aldrig på fredagar, tror jag
- Överlevde cykel"krock", ingen fick några blessyrer
- Högrevsgryta, smak som hänger kvar i smaklökarna
- Sovmorgon i dagarna fyra
 
 
Andra som delar sånt de är tacksamma för hittar ni HÄR, i Eva Trillians blogg, hon startade alltihop för  några år sen :-) Hon skriver många kloka ord, hon
• Kategori: AllmäntKommentarer (4)

Kommentarer:

1 Helena:

Daimbiskvie - nytt för mig. Det låter verkligen gott.
Jag var också uppe och tittade på både supermånen och blodmånen. Fångade dem på bild och lite trött idag, men värt det. Så skönt att cykelkrocken gick bra. Fin ny vecka till dig. :-)

2 Susanne :

Här var det tjockt av moln hela natten.
Så någon röd måne såg jag tyvärr inte!
Och jag är enormt glad över att ingen kom till skada i cykelkrocken! ❤
Och sällskapsspel har vi haft mycket av vi också i helgen! :)
Stor kram och önskar dig en jätte fin vecka!
Susanne

3 Eva Trillian:

Vad har hänt med människors trafikvett? Frös det bort i somras?
Den röda månen missade vi ;) inte EN av oss tre kom ihåg att sätta klockan :) Vi får vara glada att vi känner er som såg den!
Hoppas provsvaren är bra ... när de väl är tydda!
Sovmorgon ... mmmm!
Önskar dig en fin vecka!
Kram

4 Gemsofmylife :

Vilken fin återblick du delar !
Här syndes ingen röd måne fullt med moln tyvärr får väl hoppas på nästa chans ;) 2033 jag hoppas dina svar var bra !! Ha en fortsatt bra vecka Kram Sanna

Kommentera här: