Tacksamhet

 
Tacksamhet
 
- Advent, ljus i mörkret ,förväntan,hopp
- Äntligen lön, räkningar betalda 
- Att jag orkar fortfarande, trots nedslående avslag om ledighet
- Rolig kirurg som gav mig A+ i allting
- Mysig första advent
- Kyckling och potatis i ugn
- Chokladpudding
- Fungerande cykellyse
- Vänner i annalkande
- Julbord på jobbet, management serverade
 
 
 Andra som delar sånt de är tacksamma för hittar ni HÄR, i Eva Trillians blogg, hon startade alltihop för  några år sen :-) Hon skriver många kloka ord, hon
• Kategori: AllmäntKommentarer (6)

Kommentarer:

1 Karin:

Att få A+ är strongt! Sträck på dig och gläds!
Kramar karin

2 Mia Ahlstrand:

Härlig adventskänsla, gott att äta, vänner och så grattis till A+!!

3 Helena:

Fin tacksamhetslista. Skickar dig lite extra energi via cyberrymden. Sedan blev jag vansinnigt sugen på chokladpudding nu. :-)

4 Eva Trillian:

A+ :) så bra!
Sällar mig till Helena och försöker skicka lite energi via cyberrymden!
Advent. En mysig tid :) Ses i helgen!
Kram

5 Marina:

Chokladpudding så gott, länge sen jag ätit det. Cykellyset är bra att det fungerar.
Ha en bra vecka.

6 Gemsofmylife:

Härlig lista med adventfeeling så mycket värme det ger :) och härligt att management fick serva :) hihi
det ska jag säga på jobbet ;)
Ta hand om dig och hoppas veckan börjat bra
Kramisar
Sanna

Kommentera här: