Kärt besök m.m

 
 Veckan har sprungit iväg. Min sista "fria" vecka. På tisdag är det tillbaka på jobb igen
 
JP kom hem från långsemester i huset i Grekland, där hon göttat sig med sol och bad. Eftersom Klingan fyllde år så cyklade vi sen dit i onsdags med en liten gåva. Där fick vi både bulle och tårta, oj oj
 
  
 
Alex och polare kom hem från Cypern på onsdagen och var hemma hos mig och väntade när jag kom hemcyklandes. Jag hade gjort chili som de åt medan de berättade om hur veckan varit
 
I torsdags kom "söstra" uppkörandes från Västkusten. Sonen fyllde år och skulle firas, förstås :-)
Vi fikade först och fick oss en välförtjänt pratstund, sker alltför sällan, tyvärr, men blir så mycket mer uppskattad då
På kvällen blev det middag på Afrodite, mina tjejer var med också och personalen ställde upp med tomtebloss i efterrätten, för födelsedagspöjken. God mat och gott sällskap, vad mer kan man begära
 
 
 
 
 
 Igår var planen att jag skulle hälsa på på jobbet men jag tror att jag inte hade nån riktig lust, drog ut på tiden och till slut var det försent. Hmm.... Men får ta det på måndag istället
Åkte ner för att träffa Emy och Anna för en fika, var det sagt men det blev lite mer, på Babettes kafferi. De åt getostsallad men jag är fortfarande osäker på att äta sallad ute, så jag tog en Quesadilla med bönor och chili. Gott det med
 Var lite för kyligt (och blött efter ett kort regn) att sitta i deras trädgård men det är mysigt inne med
 
    
 
 Satt sedan på Espresso house för kaffe, ett par timmar satt vi nog där. 
 
Tog bussen hem och när jag går av så går Tina av också, nämen hejsan! Hon hade åkt hem tidigare från nolle p. Men det var ju bara trevligt för mig
 
 
Här är en som vet hur man njuter. Hon har hittat min fina filt och där mår hon som en prins(essa)
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Åh, Babettes :) Det får vi ta nästa gång!
Tack för en trevlig dag! Det får vi göra lite oftare (minus födelsedag - för de kommer tillräckligt ofta ändå!)! Kram

Kommentera här: