Skir grönska

 
 
 
En härlig morgon idag, ca 4 grader men sol och klart. Och allt börjar grönska. T.o.m  björkarna. Denna skira grönska som senare övergår i mustig, frodande grönska, är en del av den ofantliga skönheten vi lever i! All denna färg, färgskalorna, årstiderna, saknade jag nog nästan mest, under alla torra, sandiga, heta år på Cypern
 
En arbetsdag kvar innan, om allt går vägen, flera månaders sjukskrivning. Än har jag mina dubier-tror nog inte på det förrän jag ligger där, redo, och de säger: Nu kör vi! Vad som helst kan ju faktiskt hända
 
Tyvärr verkar inte Göteborg vilja bjuda på något fint väder, till vår ära. Vi som sett fram emot promenader i Botaniska trädgården, som ligger precis bakom sjukhuset. Men förhoppningsvis är det lite bättre när jag väl kan gå ut, efter ett antal dagar
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: