Kan man kalla sig gräsänka...

.....när ens dotter är på annan ort? I så fall är jag det i helgen. Dotra stack till storstan för att fira en kompis
 
I morse ringde jag och pratade med en av sköterskorna i Göteborg. Igår hade jag försökt få mig en tid på VC, för en koll av hals och näsa.
Men har jag inte feber eller infektion så är de i Göteborg nöjda. Den här "förkylningen" jag dras med är nog inget som kan sätta käppar i hjulen.
Men för säkerhets skull ringde jag även min sköterska och hon sak lägga in, så jag kan gå till VC på måndag och ta ett CRP prov- så vi vet att jag inte har någon infektion.
Nervositeten ökar, som sagt.
Veckan har bestått av ganska nyttig mat men idag blev det pizza, fast inte från Pizzerian , för där var sån kö, så det blev en från frysdisken på Hemköp
 
Imorgon blir det lunch på stan med ett par fina tjejer, rapport kommer senare.
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: