Fina jobbarkompisar

Efter stressiga fyra timmar  på jobbet var det dags att packa ihop och gå hem. 
Då står Carina bakom ryggen på mig med en blomma, som de samlat till!! Och ett stort Lycka Till!! Och alla hade skrivit på ett kort :-) Tyvärr kan jag inte tyda allas handstil men det ger sig nog. Så rörd och glad jag blev! 
 
 
Nu har de varit här och kollat värmen på vattnet. Och en annan dag ska de ta prover, för jag pratade om att det var för att slippa Legionellabakterier och de brukar ta prover emellanåt. Så vet vi ju på en gång, om det finns. Men det ska åtminstone inte ges chansen.
Satt i dialys och sen har jag packat, tränat lite och ätit lite. Ska ta en dusch och sen försöka sova lite tidigare. Har, förståeligt nog, inte sovit så bra på sistone
 
Halv sju åker taxin
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: