Post-training

Hemkommen från träningen, nersjunken i soffan efter dusch och mat. Sömnig och dåsig, mer än andra dagar. Får se hur länge man orkar hålla ögonen öppna.
Vår tränare från i våras, som var så himla bra, är ju inte kvar. Nu har en tjej, Elin, tagit över. Hon har mer energi än han hade, tror jag, hon hakar på och gör allt det vi gör. Förra veckan v ar det en vikarie,, då hon var sjuk, och han var inte så burdus alls. Han gjorde inget, sa vad vi skulle göra och varje gång lampan ( kör på grönt, stoppa och byt station på rött) slog om till rött lät han som en duva: hooo. Haha. Efter den träningen hade jag ingen träningsvärk vilket visar att den inte tog så mycket.
Elin har en massa, svåra för mig, övningar för core/bålen. Samt kuta upp och ner på steppbrädor för att pumpa runt blodet ordentligt. Bl.a. Men de är bra, även omjag inte håller ut i en del övningar, som de andra. Jag klarar dem helt enkelt inte. Men jag försöker och gör så gott jag kan. Svetten lackar och benen känns som gelé
 
Förra gången hade jag ordentlig träningsvärk i flera dagar efter. Och som det känns nu kommer det att upprepas nu. Men det är bra!
Bara man kan gå.............
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: