Happy Halloween då

 
 
 
Igår träffades vi, familjens tvåbenta tjejer och åt på Ming Palace. Ingen av oss har egentligen råd men vi ville göra nåt innan de åker. Nu var Tina skyldig oss båda lite pengar så hon betalade.
Det var gott
 
 
Men servicen var allt annat än bra. Så fort den sista av oss tagit den sista biten var kyparen där och tog tallriken. Sen dröjde det jättelänge innan efterrätten( som ingick i erbjudandet, friterad banan och glass, och av någon konstig anledning gräde ovanpå) men desto snabbare var de att ta ut de extrafat som stod på bordet. Efter glassen försvann också tallrikarna i en väldans fart. Och så kommer en med notan - utan att vi bett om den! Snacka om att känna sig ovälkomna.....Jag var tvungen att fråga: stänger ni nu, eller? Vi stänger klockan nio. Och klockan var 8. Buu. Och det var ju mer folk i restaurangen, dock såg jag inte ifall de gjorde detsamma mot dem. Sur var han också. Nej, det var tur att maten var god, annars hade det blivit stooora minus på den
 
Tina och Alex sa hejdå, nästa gång de ses är det i Los Angeles
 
Imorse var det kallt, det var jättekallt igår med, hela dan, trots sol. Så då åkte vinterjackan på! 
Men idag nöjde jag med den vanliga jackan men ordentligt inunder.
Härlig sol hela dan
 
 
Efter ville jag gå på promenad. Men samtidigt var jag tvungen att kära längre i dialysen, eftersom jag inte kört varje dag i veckan. Så jag tänkte att jag försöker gå efteråt. Klar nu, ska äta, det blir inget.....Får se till att gå ordentligt imorgon istället.
Höll på att inte få i nålarna, framför allt den första. Segt och hårt som tusan. Nu körde jag ju inte igår men dagen innan, borde inte hårdna så dant på den tiden. Men jag lyckade till slut, efter tt kallsvetten börjat rinna och oron stigit. Sen var det lugnt hela passet. Ännu mer huvudvärk nu efteråt, än vanligt, drog mer  ätska också.
 
Ikväll kan det hända att det ringer på dörren, fast det brukar inte vara så mycket sånt här ikring. Tyvärr har jag inget godis till dem.
Men imorgon blir det allmän kyrkogårdsgång. Brorsan kommer ner
 
Haha, bara för det ringde det precis på dörren! Walk on by, walk on by. De skrämde slag på katterna också. Hrm. De små lättskrämda krakarna
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: