En öl på stan....

 ..eller en Margarita! 
 
Eva & co kom till stan och klart jag vill få träffa mina goda vänner! De var trötta efter en dag på vägarna men vi sågs en stud på Mörners.
Som alltid trevligt och roligt. Alex anslöt också en stund
 
Här berättas det om något litet..??
 
 
 Roligt var det i alla fall :-)
 
 
Det blev inte så sent, jag var självrätt trött märkte jag. Men vi ska ses på lördag igen
 
Idag var det jobb, ringde på utav bara den, hela tiden, så man blev helt slak. Ont i magen hade jag när jag kom hem ocks¨å. Funderade på at lägga mig en stund först, men ändrade mig och körde på med dialysen
 
Vet inte vad det är med mig, jag har inte kommit igång med träning och jag är svinhungrig, nästan jämt, de senaaste dagarna. Skärpning i ledet, tack!
 
Började regna då jag hade tänkt ge mig ut och handla så planerna ändrades. Åt en fryst färdigrätt istället. Får ge mig ut imorgon, tidigt, för att handla, så jag honner städa också För sen ska vi åka på turridning!! Vad jag längtat! OCh hoppas att det ska gå bra, att vi ska hålla oss kvar i sadeln och få en underbar upplevelse!
 
 

 

 

 

• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: