Sunny sunday

Inatt blev det sent, ja alltså för att ta sig till sjölva sängen. Men sov gjorde jag gott på soffan, fram till dess.
 
Imorse väcktes jag av katterna och kollade mobilen, 7.35, jaha då har de varit duktiga, tänkte jag. gav dem mat och funderade på om jag skulle stanna uppe. Men så såg jag sovrumsklockan, 6.44! Aj då, såg jag så fel på mobilen, jamen då sover vi ett tag till
Nästa gång mobilen var 8.50 och sovrumsklockan förstås 7.50 - då först gick det upp ett liljeholmens!
 
I och med det så var det bara att sätta igång med frukost och klä maskin osv.
 
Planerade att gå på promenad med Alex men Tina tog ut katterna i solen och jag rensade lite där ute och blev varm som en bastu. Dock dök Alex upp och vi satt ute ett tag. Jag gjorde smoothies och katterna njöt av allt. Sessan smet, hon är den som försöker mest, över till grannen och ville inte komma tillbaka. 
 
 
Skulle försöka ånga hennes vackra ögon men så snart jag hukade mig kom hon fram till mig
 
 
 Puss på dig, bebis
 
 Kom inte hit och stör!
 
 
 
 
Tina var tvungen att gå och jobba och Alex skulle ut på middag så vi packade in katterna , som ganska omgående somnade sött. Själv tog jag mig en svängom med herr Simmons igen, Disco fever. Han har ett bra magpass på slutet på den videon, värt!
Nu har jag precis ätit, jag kostade på mig ett par små bitar oxfilé och la dem i grillpannan. Ljuvligt gott, blev det! Med grönsakblandning, vindruvor, bbq-sås och en skica rostat bröd med vitlöksost på. Så mätt och belåten!
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: