Nya tag

Idag tog jag cykeln till jobbet. Den börjar bli ruggigt i behov av upprustning, vårstädning och framför allt en ordentligt rundsmörjning!
 
Titta vad fin den var bara i somras. Nu , not so much. Vad hände liksom?
 
Jag cyklade för att jag planerat att gå till träningen, cyklar jag kommer jag lättare och fortare hem efteråt. Så blev det! Jag hade Easyline rummet för mig själv. Orkade inte mer än tre rundor, men andra och tredje la jag till övningar, vikter, stepbräda och situps
Anmälde mig till passet imorgon, men kommer nog att få ta det lite lugnt då också men man blir ändå mer pushad av att ha honom där som säger vad man ska göra
 
Success igen med nålen och dialysen förflöt helt normalt-skönt Nu är det bara frågan när jag kan börja med trubbig nål igen
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: