A och B

Idag var det dags för vaccinering igen. Denna gång var det Hepatit A och B, B var andra gången. Den ska tydligen tas i 4 doser.
Det gick lika snabbt denna gång och jag ville gå en sväng på stan men ännu var ju inte affärerna öppna, klockan var bara stax efter 9. Vad göra? Beslutade mig för att promenera genom Trädgårdsföreningen, som visserligen inte bjuder på blomsterfröjd ännu, blomstersängen ser lite vissen ut:
 
 
Vattnet i den stora pölen hade inte frusit (eller hade det smält?) däremot låg basketbillsplanen under is!
 
 
 
Och inne i stan, i Bröllopshusets skyltfönster, hittade jag en cool klänning
 
 
 
 
Det blev kallt att gå omkring men sen upptäckte jag att ÖoB var öppet så jag kunde köpa mitt kaffe och lite annat smått och bra.
Sen var det vänta en stund igen men efter en affär till gav jag mig av hemåt. Och bussen var smyckad i grönt
 
 
Lite suddigt men ni ser vad jag menar. Bussisen kanske vill späda på vårkänslorna.
 
Jobb sen, cyklade i kylande vind. Och efter jobbet så blev det träning. Äntligen. Och jag känner redan hur varenda muskel i kroppen protesterar mot den hårda behandlingen. På't igen, snarast!
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: