Hollow-Halloween

Den här veckan har jag inte varit på topp, riktigt. Visserligen gick det bra på träningen och hoppas det gör det imorgon också, Men i övrigt: att cykla är jobbigt, tar  mig fram med möda, benmusklerna blir trötta så in i bombens snabbt. Och så fort jag rör mig, blir jag trött och tung i armarna och ibland skakig. Framför allt på förmiddagarna. Hemåt brukar det gå bättre och även efter ett tag på jobbet. 
Igår blev det ingen promenad, det är så konstigt nu när mörkret faller så tidigt. Båda tjejerna var här hemma och åt så jag kom mig inte iväg. Men tänkte att det kanske inte gjorde så mycket även fast det "kändes" konstigt.
Men idag blev det av. Först så bad jag Tina dra fram löpbandet vi har (förvarat under hennes säng som dammsamlare) och testade det. Tänkte att en halvtimme på det är bättre än att gå ut i mörkret. Men det var ju helt kasst, jag klarade inte av att gå på det alls! Så jag drog ut i alla fall i 40 minuter med musik i öronen. Regnade lite gjorde det så jag fick vända först och hämta paraply. Men det kändes riktgit skönt efteråt
För mig blir det visst inget Halloween- firande men T ska på party imorron Hoppas jag får ta en bild av henne innan hon sticker
 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: