Paket paket paket

Ja, så många paket hämtade jag ut idag. Jag har inte ens kunnat öppna dem än, för Tina är hemma. Men det blir nog tid till det.
Kyligt på morgonen men sen var det inte så farligt. Sista jobbdagen för veckan och man mottogs av Susanne i receptionen med glögg och pepparkakor, och , tror jag, skumtomtar. Jag tog bara glögg, skyllde på att jag inte vill bli snäll alls. Tar jag en pepparkaka , tar jag flera. Bättre låta bli
 
Träningen gick bra, Karin var dör och meddelade att jag fick träna gratis även denna vecka. Men sen ska jag köpa nån form av kort. Vore bättre att hitta ett gym närmare, finns både vid jobbet och här i centrum. Men de är så dyra
 
Hämtade paket först på Preem och sen på Posten. Blev ju sent innan jag kom hem men det gjorde inte så mycket. Tina var ledig och åkte ner på stan, och när jag så småningom blev klar åt vi rester sen igår: Kritharaki
 
Äntligen har vi lyckats få shemana att synka, Bonusen kommer hit på söndag. Och middag ska han få! Har försökt hela hösten men det har aldrig passat, men nu så..
 
Nu blir det frdagsmys i soffan, med lite serier
 
Robbie Williams ska visst vara med på Idol i finalen, ska man våga kolla på eländet (inte han men programmet) ? Nu är det inte förrän nästa fredag
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (2)

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Paket? Är det något speciellt på gång? För du menar väl inte jul?? Den är ju såååå långt borta ... eller .... *småpanikar*

2 Anonym:

Hmm, måste nog skaffa din almanacka......*S*

Kommentera här: