Vädret håller inte vad det lovar

Nähä nej, så blev det inte heller idag den utlovade soldränkta dag, utan en mulen sådan. Men vi hoppas fortfarande att det ska vara fint i helgen. Får nämligen fint besök, vill  visa mig från min finaste sida.
Visserligen, en sanning med modifikation. För när detä r fint väder och VARMT, behövs inte vara mer än 16 grader-ish, så svettas jag floder, inomhus då, och då är jag INTE från min finaste sida. Fläkten går för jämnan och solfjäder ska snarast inköpas(vart hittar jag en sån?) Jag LIDER, förstår ni? Nej, det är klart ni inte gör. Alla andra vill ha varmt och sooool. Inte jag. Jo, sol är vackert och fint, men graderna får gärna stanna nere, eftersom  jag redan har såna problem. 
Och det här ska man dras med i sisådär en tio år? *suck*
 
Gubbarna har varit och lagt träplattorna nu, på en bädd av sand/grus. Inte så stabilt men det kanske  lägger "till sig"
Nu gäller det att skura utemöblerna så man kan sitta på dem! Hjälp!
 
I onsdags var mina tekniker på plats när jag slutfört min dialys, samt snickaren. Han skulle lägga en förlängning av  skyddet för slangarna på golvet samt en  plåtskena vid balkongdörren, så vi slipper oroa oss för att  katterna ska ha hål på slangen igen. Teknikerna funderar på att man måste borra för att rymma ytterligare en slang, men i första hand ska de prata med hyresvärden för att se om de kan skruva upp trycket på vattnet till badrummet, som nu är nedsatt (för att spara pengar)
 
Alice är hemma hos sin mamma och myser och jag märker att jag sover mycket bättre, trots att jag saknar henne 
 
Nu sitter jag på jobbet
 
Releasy Customer Management | Relationships made easy
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: