Premiärsug

Andersson har fått visa vad han går för. Det var väl enligt förväntan kanske. Lite klumpigt munstycke och svårt att manövrera. Ganska lågt ljud på den och sög bra i övrigt.
 
Städat har vi alltså gjort idag. Får väl ta en sväng imorrn , efter dialysen, också med tanke på att vi ska ha gäster på kvällen, som ska sova över. Blir nog en svängom med moppen, om den nu är på danshumör
 
Gick ut en sväng på uteplatsen och kollade in "rabatten". Där spirar några krokusar och påsk(pingst?)liljor är på gång. Drog bort lite gammalt och visset så de får bättre plats.
Jagar vanliga plastkrukor, för mina vardagsrumsväxter behöver planteras om. Men hittar ingenstans. Letat på Rusta, Ica Maxi, min egen affär plus lilla affären som säljer en massa blommor och prydnadskrukor. Men jag kan ju inte pantera om i ytterkrukor, jag behöver innerkrukor. VART KAN JAG HITTA SåNA?
 
Handlat mat och eftersom det är påskafton, och vi inte fastar, så ville jag ha en god köttbit. Det blev lite oxfilé. Så nu ska vi se hur jag lyckas med den. Tänkte ha potatisgratäng till
Efterrätt behövs inte, påskägg finnes
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: