En ny rumskompis

Efter en natt där jag sov bitvis och resten av tiden såg på Oscars, för att sedan gå och lägga mig två timmar, innan  Mattias och Janne kom hit med maskinen
 
 
Det tog ett tag för dem att dra igenom alla slangar och sladdar och att sätta ihop allting, som reningsverket som står i badrummet.
Men efter att de var klara och jag fått lite mat i mig, kom Marie och stannade hela tiden. Stickningen gick bra och maskinen bråkade inte. På eftermiddagen kom solen in i rummet och jag förstår nu hur varmt det kommer att bli därinne i sommar.
Två av katterna höll sig undan, men Alice kom in ( inte då karlarna var kvar, tror inte hon gillar karlar) när jag satt i min fåtölj och ville bli kelad med. Hon försökte klättra upp på mig och pockade på uppmärksamheten.
Jag är orolig att de kommer att göra nåt dumt, bita på slangar eller sladdar och ställa till det.
När jag åter var ensam och maskinen nästan diskats färdigt så larmade den om högt flöde. Via Marie fick jag tag i Janne (fast då hade jag fått igång den igen) som sa att det kanske måste borras mer så de kan sätta större slangar. Eftersom det är så långt mellan reningsverket och maskinen. Vi får kolla hur det går imorron igen.
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: