Sista avsnittet

Nu har jag sett klart på The White Queen. Bra miniserie, en del som definitivt inte var ackurat med historien förstås men det kan man ha överseende med. Författaren har tolkat vissa händelser efter eget huvud.
Det diskuteras om det ska bli en fortsättning. Det blir ju då inte en fortsättning på denna histoien, som avslutadesi sista avsnittet. Men i så fall blir den om dottern som gifte sig med Henry VII
Dialysen brummade på utan anmärkning. Nickade till igen. Den är verkligen sövande den här maskinen
 
Tina jobbade så det blev ensam middag igen. Sen började det ösa ner, utanför. Jag hade ju bestämt att jag skulle ut och gå. Och man har väl paraply? Så jag gick ändå. Blev ingen jättelång promme, men en halvtimme ändå
Igår lämnade jag av cykeln på Tinas jobb så hon kunde cykla hem(hennes stals ju förut i sommar) och gick därifrån och hem. Så det fick bli noOch imorgon ska jag till Linghem. Så det var bra att jag kom mig ut idag
 
Klockan är mycket och jag är trött. Den senaste veckan eller så tänker jag hela tiden på saker jag ska skriva här men sen "hinner" jag inte medans jag har orken och när jag slutligen börjar så kommer jag inte ihåg ett dugg av alla fyndiga saker , jag tidigare tänkt ut. Nåja, det blir väl ändring på det snart, förhoppningsvis
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: