Läkarbesök

Igår var det nog sista fina dagen på ett tag. Det var varmt och soligt
Jag skulle på läkarbesök så jag cyklade till jobbet och tog buss därifrån. Stefan öppnade själv, alla andra satt i utbildning om npn ny maskin de fått
Vi kollade prover och jag berättade om mina små , gungningar, yrselanfall, hög puls osv. Allt, nästan i alla fall har en förklaring. Vi ändrade om lite i medicindoseringarna, för jag har ju fortfarande en massa blodtrycksmedicin men mitt tryck är bättre. Dock är många mediciner inte enbart för trycket utan påverkar även andra saker så det är inte bara att ta bort hux flux. 
Vi pratade vikt, vi åratade om det var värt att försöka sig på en magoperation, men han tycker inte jag är tillräckligt överviktig för det. Så nu lägger vi i en högre växel! Järnet barra!
Tillbaka till jobbet och avverkade resten av passet och sen cykel hem.
Efter maten gick Alex och jag en promenad och avslutade den på Hemköp. Hon skulle köpa godis till sig och P. Och det gjorde mig inget! INte ens sugen -skööönt
 
Nu är dialysen avklarad. Har beställt ett besök åt T på vårdcentralen, hon blev antagligen biten av något under camping på Cypern och har ett märke som kan behöva kollas Bara så man kan utesluta att det är nåt man inte vill ha
 
SKa snart cykla till jobbet, första klubbstyrelsemötet efter sommaren i eftermiddag. 
Inte lika fint väder idag, grått och blåser men ändå ca 18 grader just nu
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: